• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a propagace elektronického obchodu

Designing and Promoting an E-shop

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.197Mb)
review_74350.html (5.622Kb)
Author
Šiková, Barbora
Advisor
Brož, Zdeněk
Referee
Němcová, Zuzana
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
 
This thesis focuses on an online store specializing on manufacturing and sale of wooden beds for dogs. First the current state is analyzed and then a list of changes is proposed. These changes should help to improve the position in search engine results after user enters a specific keyword or phrase. This thesis also focuses on the usability of the e-shop. The last part is devoted to design of appropriate marketing strategies.
 
Keywords
Elektronické podnikání, elektronický obchod, internetový obchod, online marketing, Google Analytics, E-business, e-commerce, e-shop, online marketing, Google Analytics
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační management
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeněk Brož, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-16
Process of defence
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Neuwirth: Další metody optimalizace internetových stránek. Hodnocení: odpovězeno. RNDr. Chvátalová: Analýza návštěvnosti internetového obchodu. Hodnocení: odpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32297
Source
ŠIKOVÁ, B. Návrh a propagace elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV