Návrh a propagace elektronického obchodu
Designing and Promoting an E-shop
Author
Advisor
Brož, ZdeněkReferee
Němcová, ZuzanaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie. This thesis focuses on an online store specializing on manufacturing and sale of wooden beds for dogs. First the current state is analyzed and then a list of changes is proposed. These changes should help to improve the position in search engine results after user enters a specific keyword or phrase. This thesis also focuses on the usability of the e-shop. The last part is devoted to design of appropriate marketing strategies.
Keywords
Elektronické podnikání, elektronický obchod, internetový obchod, online marketing, Google Analytics, E-business, e-commerce, e-shop, online marketing, Google AnalyticsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační managementComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeněk Brož, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-16Process of defence
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Neuwirth: Další metody optimalizace internetových stránek. Hodnocení: odpovězeno. RNDr. Chvátalová: Analýza návštěvnosti internetového obchodu. Hodnocení: odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32297Source
ŠIKOVÁ, B. Návrh a propagace elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [433]