Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBrož, Zdeněkcs
dc.contributor.authorSteklá, Ivacs
dc.date.accessioned2014-12-19T10:00:29Z
dc.date.available2014-12-19T10:00:29Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationSTEKLÁ, I. Internetový marketing elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other74351cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/32388
dc.description.abstractV diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování jednotlivých analýz a následného návrhu strategie internetového marketingu tak, aby po uskutečnění návrhu bylo dosaženo zlepšení situace elektronického obchodu z hlediska konkurenceschopnosti a rozšíření obchodu do povědomí zákazníků.cs
dc.description.abstractIn this master’s thesis I will be dealing with internet marketing for recently established e-shop which sells handbags. In the thesis the theoretical basics will be described, which then will be used as a starting point for creating individual analysis and for the following-up internet marketing strategic concept, so that the realization of this draft could improve the current e-shop situation and to help with boosting thee-shop’s competitive abilities and making the customer awareness of the e-shop better.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectelektronický obchodcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectinterneten
dc.subjecte-commerceen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectSEOen
dc.titleInternetový marketing elektronického obchoducs
dc.title.alternativePromoting an E-shop Onlineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-18cs
dcterms.extent2.24 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2014-06-25-09:08:59cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid74351en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2018.04.10 12:27:28en
sync.item.modts2014.12.04 09:18:12en
dc.contributor.refereeNěmcová, Zuzanacs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam