Sportovní úprava řazení sériového osobního automobilu
Re-design of standard car shifting system for competition purposes
Autor
Vedoucí práce
Klapka, MilanOponent
Dvořáček, JiříKlasifikace
AAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na konstrukční návrh mechanismu sekvenčního řazení pro sériový automobil Mazda 323F. V první části práce je provedena rešerše současného stavu poznání. V druhé části je detailní rozbor možných koncepčních řešení v závislosti na konstrukčním řešení zvoleného automobilu. Poslední část popisuje výsledný konstrukční návrh a jeho zhodnocení. This bachelor´s thesis is focused on construction design of sequence shifting mechanism for a specific type of car. First part of thesis is performed to research of the current state of knowledge. The second part is a detailed analysis of possible conceptual solutions depending on the design of the car. The last part describes the final design and its assessment.
Klíčová slova
Sekvenční řazení, sekvenční převodovka, sekvenční mechanismus, Sequential shifting, sequential gearbox, sequential mechanismJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Stavba strojů a zařízeníSložení komise
doc. Ing. Břetislav Mynář, CSc. (předseda) prof. Ing. Miroslav Rousek, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Jiří Malášek, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Kašpárek, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Jírů (člen)Termín obhajoby
2014-06-24Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/32470Zdrojový dokument
SCHOULA, Š. Sportovní úprava řazení sériového osobního automobilu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.Kolekce
- 2014 [562]