Show simple item record

Reduce the production of pollutants in the exhaust gases of modern engines

dc.contributor.advisorBeran, Martincs
dc.contributor.authorMatuška, Jaroslavcs
dc.date.accessioned2019-05-17T12:21:15Z
dc.date.available2019-05-17T12:21:15Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationMATUŠKA, J. Snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních motorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.cs
dc.identifier.other71312cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/32601
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních spalovacích motorů. Popisuje dílčí sledované nežádoucí emise a legislativu, která reguluje jejich podíl ve výfukových plynech. Zabývá se jednotlivými metodami a možnostmi redukce obsahu škodlivin ve výfukových plynech a nastiňuje trendy a budoucnost v této oblasti inženýrství.cs
dc.description.abstractThe main scope of this bachelor thesis is reduction of the production of pollutants in the exhaust gases of modern engines. It describes observed undesirable emissions and legislation which regulates pollutants ratio. It focuses on methods of reduction of the pollutants content in the exhaust gases and outlines the trends and future in this engineering area.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectzpůsoby snižování škodlivin ve výfukových plynechcs
dc.subjectexhalační norma Eurocs
dc.subjectkatalyzátorcs
dc.subjectmethods of reducing the production of pollutants in the exhaust gasesen
dc.subjectemission standard Euroen
dc.subjectcatalytic converteren
dc.titleSnižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních motorůcs
dc.title.alternativeReduce the production of pollutants in the exhaust gases of modern enginesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-18cs
dcterms.modified2014-06-18-13:21:41cs
thesis.disciplineStrojní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid71312en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 07:56:14en
sync.item.modts2020.03.31 04:30:01en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeSvída, Davidcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (člen) Ing. Jan Vančura, Ph.D. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil komisi s obsahem závěrečné práce. V rámci obhajoby byly komisí vzneseny následující dotazy: 1) V závěru student píše, že zážehové motory mají oproti motorům vznětovým „hladší chod“. Co si pod pojmem „hladší chod“ student představuje? Jak by případně chod motoru kvalifikoval? 2) Jak vypočítáte výkon spalovacího motoru?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record