Show simple item record

Stress-strain Analysis of Balancing Shaft Support

dc.contributor.advisorDundálek, Radimcs
dc.contributor.authorKrál, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-04T03:28:45Z
dc.date.available2019-04-04T03:28:45Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationKRÁL, M. Pevnostně deformační analýza uložení vyvažovacího hřídele [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.cs
dc.identifier.other72186cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/32697
dc.description.abstractZadáním této diplomové práce je provést návrh a kontrolu šroubového spojení vývažků a hřídele. Dále je úkolem provedení pevnostní a deformační analýzu vyvažovací hřídele v MKP systému, zhodnocení zjištěných výsledků a případné konstrukční úpravy.cs
dc.description.abstractSubject of this master's thesis is to design a control screw connection balance mass and shaft. It is the task of the stress - strain analysis balancer shaft in the FEM system, evaluation of the obtained results and possible design modifications.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectVyvažovací hřídelcs
dc.subjectvyvažovánícs
dc.subjectjehlová ložiskacs
dc.subjectreakční sílycs
dc.subjectBalancing shaften
dc.subjectbalancingen
dc.subjectneedle roller bearingsen
dc.subjectreaction forcesen
dc.titlePevnostně deformační analýza uložení vyvažovacího hřídelecs
dc.title.alternativeStress-strain Analysis of Balancing Shaft Supporten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-16cs
dcterms.modified2014-06-25-08:18:30cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid72186en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 04:16:25en
sync.item.modts2020.03.31 21:40:12en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeHrdlička, Zdeněkcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defenceJaký tvar má průběh napětí v první závitové mezeře u šroubu? Jakým způsobem je v kombinovaném ložisku NKIB 5908 řešeno zachycení axiální složky působících sil – srovnání oproti původní variantě? Vyšlo by zatížení v závitové mezeře lépe při použití zápichu? K čemu by došlo při vyšším průhybu součásti? Co obecně ovlivňuje spolehlivost motoru? Proč jste pro porovnání vybral tříválcový motor?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record