Show simple item record

The Study of Purchasing Company Strategy

dc.contributor.advisorJurová, Mariecs
dc.contributor.authorFargašová, Dominikacs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:28:28Z
dc.date.available2019-05-17T01:28:28Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationFARGAŠOVÁ, D. Studie nákupní strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other71383cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33043
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza současného stavu nákupní strategie firmy vedoucí k identifikaci prostorů pro zlepšení nákupu firmy. Cílem práce je návrh nové strategie nákupu se zaměřením na zakázky. Na základě analýzy práce obsahuje návrh na rozšíření portfolia nabízených produktů o vhodný výrobek, návrh vypořádání se se specifickými požadavky zákazníků a návrh na zavedení strategie just-in-time. Návrhy přispívají k efektivnímu řízení nákupu.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is to analyze the current state of company’s purchasing strategy, leading to identify areas for improvement of company’s purchase. The aim is to draft a new purchasing strategy while focusing on contracts. Based on the analysis, the thesis includes a proposal to expand the portfolio of products with a proper product, a proposal to deal with the specific customers’ requirements and a proposal of implementation of the strategy just-in-time. Proposals contribute to the effective management of purchasing.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectnákupní strategiecs
dc.subjectnákupní marketingcs
dc.subjectvýběr a hodnocení dodavatelecs
dc.subjectstrategie JITcs
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectpurchasing managementen
dc.subjectmarketing of purchaseen
dc.subjectselection and valuation of the supplieren
dc.subjectJIT strategyen
dc.titleStudie nákupní strategie podnikucs
dc.title.alternativeThe Study of Purchasing Company Strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-11cs
dcterms.modified2014-06-20-08:00:58cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid71383en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 11:13:21en
sync.item.modts2020.03.31 07:03:54en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeTesař, Rostislavcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího zodpovězeny. Otázky oponenta zodpovězeny. Prof. Jurová: Ovlivnila nějak hospodářská recese tržby společnosti? Zodpovězeno. Prof. Dohnal: Jak velká chyba může být v odhadu růstu? Jaká je v kontextu s tím požadovaná přesnost? Zodpovězeno. Mgr. Ing. Brychta: Jak chápete pojem "konkurenceschopnost"? Zodpovězeno. Ing. Schüller: Jak byste zjišťovala požadavky zákazníka na nový výrobek? Zodpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record