• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dětské terénní vozidlo na elektrický pohon

Children Terrain Electric Vehicle

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (8.147Mb)
review_68880.html (8.770Kb)
Autor
Sedlář, Martin
Vedoucí práce
Blaťák, Ondřej
Oponent
Rozsíval, Jan
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem dětského terénního vozidla na elektrický pohon. Nejprve je teoreticky rozebrána problematika pravidel pro závody dětských terénních vozidel, elektrického pohonu, předpisů pro zkoušku rámu a možností zavěšení kol. Poté je zvolen vhodný elektromotor, akumulátor a další důležité části vozidla. Následuje konstrukce rámu a jeho pevnostní analýza pomocí metody konečných prvků. Poslední část práce se zabývá konstrukcí zavěšení kol a kinematikou předního zavěšení řešenou pomocí multibody programu. Výsledkem práce je koncepční návrh vozidla vytvořený v CAD programu Creo, podpořený výsledky pevnostních a kinematických analýz.
 
The master’s thesis is focused on a conceptual design of a children terrain vehicle with electric drive. At the first part there are described children terrain vehicles rules, electric drives, regulations for a frame test and types of suspension. Then a suitable electric engine, an accumulator and other important parts of the vehicle are chosen. The following part describes the frame construction and its stress-strain analysis using Finite element method. The last part of thesis describes the suspension construction and front suspension kinematics solved in a multibody software. The result of thesis is a vehicle conceptual design created in CAD software Creo, supported by results of the stress-strain and kinematic analysis.
 
Klíčová slova
autocross, dětské vozidlo, buggy, elektrický pohon, rám, zavěšení kol, autocross, children vehicle, buggy, electric drive, frame, suspension
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Automobilní a dopravní inženýrství
Složení komise
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (místopředseda) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. Jiří Kubíček (člen)
Termín obhajoby
2014-06-17
Průběh obhajoby
Student přednesl komisi prezentaci své diplomové práce a zodpověděl otázky oponenta.
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/33116
Zdrojový dokument
SEDLÁŘ, M. Dětské terénní vozidlo na elektrický pohon [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Kolekce
  • 2014 [473]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV