Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement

Autor
Vedoucí práce
Schüller, DavidOponent
Tichý, RobertKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení. Bachelor thesis concerns the analysis of the customer satisfaction. Specifically customers of the company SONNENTOR. By questionnaire survey will be find current satisfaction of the customers and the proposal for the improvement will be submit.
Klíčová slova
Dotazník, zákazník, spokojenost zákazníků, Questionnaire, customer, customer´s satisfactionJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2014-06-26Průběh obhajoby
Ing. Bačík: Srovnávate společnost s konkurencí? - zodpovězeno Ing. Bačík: Jak byste řešila pokles likvidity? - zodpovězeno Ing. Brychta: Jak jste určovala náklady na právní služby? - zodpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/33194Zdrojový dokument
HERZÁNOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Kolekce
- 2014 [491]