• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.459Mb)
review_73957.html (6.174Kb)
Autor
Herzánová, Pavlína
Vedoucí práce
Schüller, David
Oponent
Tichý, Robert
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení.
 
Bachelor thesis concerns the analysis of the customer satisfaction. Specifically customers of the company SONNENTOR. By questionnaire survey will be find current satisfaction of the customers and the proposal for the improvement will be submit.
 
Klíčová slova
Dotazník, zákazník, spokojenost zákazníků, Questionnaire, customer, customer´s satisfaction
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2014-06-26
Průběh obhajoby
Ing. Bačík: Srovnávate společnost s konkurencí? - zodpovězeno Ing. Bačík: Jak byste řešila pokles likvidity? - zodpovězeno Ing. Brychta: Jak jste určovala náklady na právní služby? - zodpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/33194
Zdrojový dokument
HERZÁNOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kolekce
  • 2014 [491]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV