• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
final-thesis.pdf (1.459MB)
review_73957.html (6.174KB)
Autor
Herzánová, Pavlína
Advisor
Schüller, David
Referee
Tichý, Robert
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení.
 
Bachelor thesis concerns the analysis of the customer satisfaction. Specifically customers of the company SONNENTOR. By questionnaire survey will be find current satisfaction of the customers and the proposal for the improvement will be submit.
 
Keywords
Dotazník, zákazník, spokojenost zákazníků, Questionnaire, customer, customer´s satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-26
Process of defence
Ing. Bačík: Srovnávate společnost s konkurencí? - zodpovězeno Ing. Bačík: Jak byste řešila pokles likvidity? - zodpovězeno Ing. Brychta: Jak jste určovala náklady na právní služby? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/33194
Source
HERZÁNOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [491]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV