• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.444Mb)
review_70559.html (7.847Kb)
Author
Stuchlíková, Klára
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Maštera, František
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků květinářství Violka v Kobeřicích. Cílem mé práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků za pomocí dotazníku a na základě zjištěných údajů navrhnout opatření k zlepšení úrovně spokojenosti.
 
This thesis analyse customers’ satisfaction in the florist shop Violka in Kobeřice. Its aim is to find out current customers’ satisfaction by using questionnaire and based on the collected data suggest steps to improve customers’ content.
 
Keywords
Zákazník, spokojenost zákazníka, analýza, dotazník, Customer, customers’ satisfaction, analysis, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Miroslav Loup, MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-26
Process of defence
Otázky: Ing. Loup: Uvádíte, že jste otevřeli e-shop, zabývala jste se otázkou kolik stojí poštovné? - částečně zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Jak by fungoval e-shop? - zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Kolik stojí vytvoření e-shopu, jaké máte služby a jaké jsou náklady na zabalení květin? - částečně zodpovězeno Doc. Chalupský: Uvadíte, že již jedna konkurence uzavřela prodejnu, myslíte si, že je to na základě vašich navrhnutých zlepšení pro její konkurenci? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33716
Source
STUCHLÍKOVÁ, K. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [491]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV