Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

Autor
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Maštera, FrantišekGrade
DAltmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků květinářství Violka v Kobeřicích. Cílem mé práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků za pomocí dotazníku a na základě zjištěných údajů navrhnout opatření k zlepšení úrovně spokojenosti. This thesis analyse customers’ satisfaction in the florist shop Violka in Kobeřice. Its aim is to find out current customers’ satisfaction by using questionnaire and based on the collected data suggest steps to improve customers’ content.
Keywords
Zákazník, spokojenost zákazníka, analýza, dotazník, Customer, customers’ satisfaction, analysis, questionnaireLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Miroslav Loup, MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-26Process of defence
Otázky: Ing. Loup: Uvádíte, že jste otevřeli e-shop, zabývala jste se otázkou kolik stojí poštovné? - částečně zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Jak by fungoval e-shop? - zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Kolik stojí vytvoření e-shopu, jaké máte služby a jaké jsou náklady na zabalení květin? - částečně zodpovězeno Doc. Chalupský: Uvadíte, že již jedna konkurence uzavřela prodejnu, myslíte si, že je to na základě vašich navrhnutých zlepšení pro její konkurenci? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
STUCHLÍKOVÁ, K. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [491]