Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorJunek, Davidcs
dc.date.accessioned2014-12-19T11:43:48Z
dc.date.available2014-12-19T11:43:48Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationJUNEK, D. Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other69989cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33743
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is to develop a communication strategy for the company Galerie Vaňkovka Brno. The starting point of this work is theoretical knowledge of marketing, which are applied in the analytical description of the company. The findings of the current state of the company is subsequently developed a set of recommendations that will enable achieving effective communication with customers.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKomunikační strategiecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýza prostředícs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectnákupní centrumcs
dc.subjectzákazníci.cs
dc.subjectCommunication strategyen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectanalysis of environmenten
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectshopping centeren
dc.subjectcustomers.en
dc.titleKomunikační strategie Galerie Vaňkovka Brnocs
dc.title.alternativeCommunication Strategy of Galerie Vaňkovka Brnoen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-18cs
dcterms.extent2.77 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2014-06-25-09:18:35cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid69989en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2018.04.10 12:27:06en
sync.item.modts2014.12.04 08:09:28en
dc.contributor.refereeZich, Robertcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam