Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Brand Building for Development of Competitiveness
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Šítková, LucieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti. The bachelor thesis is focused on the development of the trade mark "Hrackomat" by Nejlepší hračky, s.r.o. In the theoretical part I deal with the strategic building and creating brand value. The practical part contains a presentation of the company incurred an analysis of marketing activities to promote sales and brand building. The analytical part contains proposals marketing activities to the brand building and increase competitiveness.
Keywords
Značka, budování značky, marketing, internetový marketing, Hračkomat, konkurenceschopnost, Brand, brand building, marketing, internet marketing, Hrackomat, competitivenessLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-26Process of defence
Otázky vedoucího práce zodpovězeny zcela. Oponent otázky nepokládá. Ing. František Bednář Jaký je závěr z analýzy pěti konkurenčních sil? Otázka zodpovězena zcela. Doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. Proč jste se nepokusil v práci alespoň o nástin výnosů, když už jste podrobně analyzoval náklady? Otázka zodpovězena zcela. Doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. Máte v práci analýzu ekonomických výsledků nového eshopu? V práci vám chybí mzdové náklady. Proč? Otázka zodpovězena částečně.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33829Source
BŘEZA, M. Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]