Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Marketing Plan for Eshop "ITprofirmy"
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Veselý, MilanGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/33832Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/33832
http://hdl.handle.net/11012/33832
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn. This thesis focuses on compiling marketing plan for new electronic shop "ITProfirmy.cz". The work consists of four parts. The first section deals with the problem definition and sets the main goals. Next part summarize theoretic basics, on which I build my conclusions. In the third part I analyze current situation in the company and at the end I propose marketing plan. This presenteed solution consists specific steps needed for succesful establishment electronic shop on the market including econimic evaluation of proposed changes.
Keywords
Marketing, marketingový plán, elektronický obchod, SWOT analýza, marketingový mix, komunikační mix, Marketing, marketing plan, electronic shop, SWOT analysis, marketing mix, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-19Process of defence
Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Heralecký: Jaký obrat má živnostník v současnosti? Jaká je návratnost investice? – odpovězeno Ing. Luhan: Kdo bude realizovat reklamy na internetu? – odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33832Source
KNECHTOVÁ, P. Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]