• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"

Marketing Plan for Eshop "ITprofirmy"

Thumbnail
View/Open
appendix-1.zip (209.1Kb)
final-thesis.pdf (1.332Mb)
review_72792.html (6.812Kb)
Author
Knechtová, Petra
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Veselý, Milan
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/33832
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/33832
http://hdl.handle.net/11012/33832
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
 
This thesis focuses on compiling marketing plan for new electronic shop "ITProfirmy.cz". The work consists of four parts. The first section deals with the problem definition and sets the main goals. Next part summarize theoretic basics, on which I build my conclusions. In the third part I analyze current situation in the company and at the end I propose marketing plan. This presenteed solution consists specific steps needed for succesful establishment electronic shop on the market including econimic evaluation of proposed changes.
 
Keywords
Marketing, marketingový plán, elektronický obchod, SWOT analýza, marketingový mix, komunikační mix, Marketing, marketing plan, electronic shop, SWOT analysis, marketing mix, communication mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-19
Process of defence
Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Heralecký: Jaký obrat má živnostník v současnosti? Jaká je návratnost investice? – odpovězeno Ing. Luhan: Kdo bude realizovat reklamy na internetu? – odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33832
Source
KNECHTOVÁ, P. Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV