• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty

Marketing Mix of the Company Vinařství Fuzgrunty

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (628.9Kb)
review_74085.html (5.587Kb)
Author
Valluch, František
Advisor
Veselá, Jitka
Referee
Navrátilová, Ludmila
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/33878
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/33878
http://hdl.handle.net/11012/33878
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Vinařství Fuzgrunty. K zjištění stavu společnosti využívá analýzu marketingového mixu, a vnějších i vnitřních analýz společnosti. V návrhové části se poté práce zabývá konkrétními návrhy na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení chodu společnosti a navýšení prodejnosti.
 
The thesis deals with an analysis of the current condition of the company Winery Fuzgrunty. In order to determine the status of the company, the thesis uses the marketing mix analyses and internal and external analyses of the company. The design part of the thesis deals with specific proposals to increase competitiveness and sales and to improve the running of the company.
 
Keywords
Marketing, SWOT analýza, Marketingový mix, Portrův model pěti sil, Marketing, Swot analysis, Marketing mix, Porter five forces analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sadovský, CSc. (předseda) doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) JUDr. Dalibor Vaigert (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-23
Process of defence
otázka oponenta práce - zodpovězeno doc. Sadovský: Co z uvedených návrhů zvýší prodej firmě? - zodpovězeno doc. Sadovský: Jak vznikl název vinařství? - zodpovězeno Ing. Křížová: Jak student došel ke zvýšení produkce na 20 000 litrů? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33878
Source
VALLUCH, F. Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV