• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.

Proposal of Changes for Customer Relationship Mamanagement in the Company SALIX INTERNATIONAL, a.s.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.305Mb)
review_71092.html (5.207Kb)
Author
Švandová, Zuzana
Advisor
Konečná, Zdeňka
Referee
Ing.Vladimír Stojar
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.
 
The main aim of this thesis is the change in the concept of customer relationship management which the company SALIX INTERNATIONAL, a. s. has been practising. It is found out how it is possible to reach improvemenet in relationship with customers by enhancement of the attitude of the company (primarily selling agents) to a customer. This fact will be found out by CRM system and by 360-degree feedback method. Attention will be focused on selling agents‘ improvement, on their skills and knowledge, or on improvement of customer management.
 
Keywords
Management, marketing, zákazník, obchodní zástupce, vztah se zákazníkem, zpětná vazba, systém CRM., Management, marketing, customer, salesman, customer relationship, feedback, CRM system.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-26
Process of defence
Otázky oponenta - zodpovězeno. 1) Luňáček, PhD. - Spider diagram - jak by se řešil numericky. - Zodpovězeno 2) Heralecký, PhD. - Jak firma přijala doporučené návrhy? - Zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/34068
Source
ŠVANDOVÁ, Z. Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV