• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.602Mb)
review_73959.html (5.390Kb)
Author
Honsová, Radka
Advisor
Schüller, David
Referee
Technik, Jiří
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/34084
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/34084
http://hdl.handle.net/11012/34084
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
 
This work is focused on research of customer's satisfaction of company Gebr. Ostendorf - OSMA plastic processing s.r.o.. This company deals with manufacturing and sale of plastic sewer pipeline and operates in many countries. The aim is to analyze the level of customer's satisfaction and to suggest measures to enhance it. Work is composed of several parts. The first part contains theoretical sollutions to work. The following is an analysis of current satisfaction by questioning and evaluating questionnaires. In the last part we suggest own solution and evaluate its benefits.
 
Keywords
Analýza spokojenosti, zákazník, průzkum, dotazník, měření spokojenosti, loajalita zákazníka, SWOT analýza, Analysis satisfaction, customer survey, a questionnaire measuring satisfaction, customer loyalty, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) Ing. Miroslav Jakuba (místopředseda) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-19
Process of defence
Otázky vedoucího bakalářské práce – odpovězeno Otázky oponenta bakalářské práce – odpovězeno Otázka: prof. Režňáková - Systém bonusů a systém stanovení ceny - odpovězeno Otázka: Ing. Chlebovský - Využití finanční analýzy, Spokojenost s cenou - odpovězeno Otázka: Ing. Jakuba - Oblast řízení zakázek - odpovězeno Otázka: Ing. Kučerová - Hodnocení dle bodové škály, zhodnocení variant vytvoření skladovacích prostor - odpovězeno Otázka: prof. Režňáková - Systém skladování, výstvba nové haly, metody hodnocení investičních projektů, rentabilita kapitálu a podkapitalizování společnosti - odpovězeno částečně
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/34084
Source
HONSOVÁ, R. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV