Show simple item record

The Proposal of Marketing Strategy for the Company TKC system s.r.o.

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorKurečková, Luciecs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:26:22Z
dc.date.available2018-10-21T21:26:22Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationKUREČKOVÁ, L. Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other73113cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/34105
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the proposal of marketing strategy in TKC system s.r.o., which is dealing with internet connection, digital television and additional services. The aim of this thesis is design a marketing strategy based on the theoretical knowledge and analysis of the current state which would be suitable to reach the young generation and the visibility of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectinterneten
dc.titleNávrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.cs
dc.title.alternativeThe Proposal of Marketing Strategy for the Company TKC system s.r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-24cs
dcterms.modified2014-06-30-08:12:19cs
thesis.disciplineÚčetnictví a daněcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid73113en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 01:27:56en
sync.item.modts2020.03.31 00:26:46en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeTkáč, Jiřícs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (předseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)cs
but.defenceVedoucí práce - Uveďte z jakého předpokladu jste vycházela při určení ceny průměrného nákupu 2000 Kč denně u zákazníka platícího kartou (str. 69 - Návrh zavedení platby přes bránu Go Pay)- zodpovězena JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková - Vyžití návrhů samotnou firmou- zodpovězena Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. - Vymezení strategických cílů pro marketing a časový plán, rizika realizace strategie- zodpovězena Ing. Pavel Svirák, Ph.D. - Charakteristika trhu pro danou firmu- zodpovězena Ing. Marie Jakubcová. Ph.D. - Specifikace navrhované specifické imidž- zodpovězenacs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record