Show simple item record

Business Plan for Wine Sale

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorZborovská, Petracs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:26:49Z
dc.date.available2018-10-21T21:26:49Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationZBOROVSKÁ, P. Podnikatelský záměr pro prodej vína [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other72797cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/34127
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to develop a business plan, which is engaged in sale of new wine grape varieties, called "Marlen". The theoretical part is in the field of business plans and the manner of treatment with a focus on the issue. The practical part includes specific measures and tools for a successful business plan, which is to establish sales of new wine into sales.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectPodnikatelský záměrcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectprůzkum trhucs
dc.subjectvinařský marketing.cs
dc.subjectBusiness planen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectwine marketing.en
dc.titlePodnikatelský záměr pro prodej vínacs
dc.title.alternativeBusiness Plan for Wine Saleen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-26cs
dcterms.modified2014-06-30-08:11:14cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid72797en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:38:04en
sync.item.modts2020.03.31 16:41:30en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSochor,, Jiřícs
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: odpovězeno Ing. Groligová: Dodá Mendelova univerzita tolik lahví? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record