Show simple item record

Optimalization of Exhaust Manifold for Škoda 1,2 MPI

dc.contributor.advisorBeran, Martincs
dc.contributor.authorKubiš, Milancs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:06:38Z
dc.date.available2019-04-03T22:06:38Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationKUBIŠ, M. Optimalizace sběrného výfukového potrubí Škoda 1,2 MPI [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.cs
dc.identifier.other81066cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/35918
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je optimalizace sběrného výfukového potrubí ŠKODA 1,2 MPI s ohledem na plastickou deformaci při tepelném namáhání. První část je zaměřena na obecný popis modulu katalyzátoru, jehož součástí je právě sběrné výfukové potrubí. V další části práce je proveden výpočet samotného tepelného zatěžování sběrného výfukového potrubí. Poslední část je věnována analýze těsnění celého modulu katalyzátoru na tříválcovém motoru ŠKODA.cs
dc.description.abstractThe subject of this diploma thesis is optimalization of exhaust manifold of ŠKODA 1,2 MPI engine with respect for the plastic deformation at heat stress. The first part is focused on general description of converter module, whose component the exhaust manifold is. In the next part of the thesis is computation of a heat load of the exhaust manifold. The last part is devoted to the seal analysis of the whole converter module of a ŠKODA three-cylinder engine.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectsběrné výfukové potrubícs
dc.subjectSchub-Riss testcs
dc.subjectteplotní polecs
dc.subjectplastická deformacecs
dc.subjectexhaust manifolden
dc.subjectSchub-Riss testen
dc.subjecttemperature fielden
dc.subjectplastic deformationen
dc.titleOptimalizace sběrného výfukového potrubí Škoda 1,2 MPIcs
dc.title.alternativeOptimalization of Exhaust Manifold for Škoda 1,2 MPIen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-18cs
dcterms.modified2015-06-22-10:38:01cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid81066en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 00:05:19en
sync.item.modts2020.03.31 18:07:30en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeRamík, Pavelcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Miroslav Rousek, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Malášek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Vaverka, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Špička, CSc. (člen) Ing. Miroslav Jírů (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record