Now showing items 1-4 of 4

  • Internetový marketing vybranej spoločnosti 

    Olejová, Jana
    Diplomová práca sa zaoberá súčasnými prístupmi a praktikami Internetového marketingu. Cieľom práce je voľba a následná aplikácia nástrojov online marketingovej komunikácie, ktorými by sa zvýšilo povedomie o značke vybranej ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Škrlantová, Hana
    Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové komunikační strategie nemocničního zařízení SurGal Clinic s.r.o. Cílem práce je na základě provedených analýz jejího vnitřního a vnějšího prostředí a vlastního průzkumu ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Jančová, Kateřina
    Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických ...
  • Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Dostál, Lukáš
    Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti MEDIfitness s.r.o.. Jejím cílem je na základě provedené analýzy prostředí firmy a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků navrhnout ...