Show simple item record

Marketing Mix of the Car Dealer and Service Station Alcor Motors, s.r.o.

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorPristachová, Líviacs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:29:25Z
dc.date.available2019-05-17T01:29:25Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationPRISTACHOVÁ, L. Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other85555cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/39182
dc.description.abstractDiplomová práca je zameraná na návrh využitia vhodných nástrojov marketingového mixu pre predajcu a servisu automobilov Alcor Motors, s.r.o. Špecifikuje pojmy nutné pre pochopenie tejto problematiky. Analyzuje súčasnú situáciu na trhu a v okolí spoločnosti. Hodnotí momentálny stav Alcor Motors a doterajšie využitie marketingových nástrojov. Návrhy sú na záver zhodnotené aj z finančného hľadiska.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the suggestion of using suitable tools of marketing mix for the car dealer and service Alcor Motors, s.r.o. It specifies concepts needed for understanding this issue. It analyzes recent situation on the market and in the surrounding of an organization. It evaluates an actual condition of Alcor Motors and present usage of marketing tools. Suggestions are also analyzed from the financial point of view.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectkomunikáciacs
dc.subjectdistribúciacs
dc.subjectpredajca automobilovcs
dc.subjectserviscs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectplaceen
dc.subjectcar dealeren
dc.subjectcar serviceen
dc.titleMarketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing Mix of the Car Dealer and Service Station Alcor Motors, s.r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-10cs
dcterms.modified2015-06-17-08:35:41cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid85555en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 09:04:23en
sync.item.modts2020.04.01 04:59:45en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBožik, Michalcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Markéta Draxlová (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázka vedoucího práce - odpovězeno Ing. Markéta Draxlová - Jaká byla cílová skupina? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Z jakého důvodu uvádíte výši nákladů s DPH? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record