Show simple item record

The engine unit of forestry harvestor

dc.contributor.advisorKašpárek, Jaroslavcs
dc.contributor.authorPetr, Tomášcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:12:49Z
dc.date.available2018-10-21T17:12:49Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationPETR, T. Motorová jednotka lesního těžebního stroje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.cs
dc.identifier.other82720cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/39414
dc.description.abstractNa začátku bakalářské práce je popis harvestoru a jeho základních částí. Poté je vypracována rešerše čtyř šestikolových lesních těžebních strojů, které mají podobné parametry jako zadání bakalářské práce. Dále je popsána teorie s rovnicemi potřebnými k výpočtu valivých a setrvačných odporů. Na základě této teorie byl proveden výpočet výkonů pro jednotlivé jízdní režimy stroje. Poté byly vypočítány výkony pro pracovní zařízení harvestoru. Z jednotlivých hodnot byly určeny celkové výkony stroje, které byly přehledně uspořádány do tabulky a grafu. Na základě maximálního vypočítaného výkonu byly vybrány tři vhodné motory a z nich jeden nejlepší.cs
dc.description.abstractAt the beginning of bachelor´s thesis is description of harvester and its main parts. Then research of four six – wheeled forestry harvesters was developed. Features of compared harvesters are similar to the task. The next point was theoretical part with equations needed for calculation of rolling and inertial resistances. Based on the theory an enumeration of powers of particular driving modes was done. Then performances for work devices of harvester were calculated. From the single values were determined total powers of machine, which were transparently organized into table and graph. Based on the maximal total power were chosen three appropriate engines. From the three was selected the most suitable one.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHarvestorcs
dc.subjectmotorcs
dc.subjecttrakční výkoncs
dc.subjectvalivý odporcs
dc.subjecttlakcs
dc.subjectrychlostcs
dc.subjectHarvesteren
dc.subjectengineen
dc.subjecttraction poweren
dc.subjectrolling resistanceen
dc.subjectpressureen
dc.subjectspeeden
dc.titleMotorová jednotka lesního těžebního strojecs
dc.title.alternativeThe engine unit of forestry harvestoren
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-23cs
dcterms.modified2015-06-29-11:06:29cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid82720en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 14:18:23en
sync.item.modts2020.03.30 13:13:02en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeŠkopán, Miroslavcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (předseda) doc. Ing. Břetislav Mynář, CSc. (místopředseda) Ing. Přemysl Pokorný, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Špička, CSc. (člen) Ing. Emil Machač (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record