Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorKramář, Jancs
dc.date.accessioned2015-06-16T17:21:32Z
dc.date.available2015-06-16T17:21:32Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationKRAMÁŘ, J. Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other84775cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/39604
dc.description.abstractDiplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.cs
dc.description.abstractThis master’s thesis consists of theoretical part, in which it employs oneself collecting necessary information about marketing, markets, methods of internal and external analysis of entrepreneurial environment and formation of company’s marketing strategy. In the next, practical part, there is evolved analysis of entrepreneurial environment by a couple of methods at first, and consequently projected marketing strategy of a new entrepreneurial subject operating in IT services.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectsestavenícs
dc.subjectinformační technologiecs
dc.subjectobchodní společnostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectprojecten
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectservicesen
dc.titleVýběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podnikucs
dc.title.alternativeSelection and Application of a New Business‘ Marketing Strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-11cs
dcterms.extent2.17 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2015-06-16-07:50:13cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid84775en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2017.02.24 20:29:22en
sync.item.modts2015.06.16 08:20:38en
dc.contributor.refereeRůžičková, Hanacs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam