Show simple item record

Longitudinal dynamics of cars

dc.contributor.advisorZháňal, Luborcs
dc.contributor.authorPorteš, Petrcs
dc.date.accessioned2019-11-27T20:13:33Z
dc.date.available2019-11-27T20:13:33Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationPORTEŠ, P. Podélná dynamika vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.cs
dc.identifier.other84116cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/39661
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je nalézt optimální převodové poměry pro projetí jednoho kola závodního vozu formulového typu v nejkratším možném čase. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty základní poznatky podélné dynamiky závodních vozidel, v druhé části je popsán algoritmus pro nalezení optimálních převodových poměrů vytvořený v programovém prostředí MATLAB.cs
dc.description.abstractAim of this thesis is to find optimum gear ratios for completing one lap in formula-type racing car in minimum possible time. Thesis is divided into two parts – theoretical and practical. In the first part basic knowledge of longitudinal dynamics of racing cars is summarized, in the second part gear ratio optimization algorithm created in MATLAB is presented.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectpodélná dynamikacs
dc.subjectzávodní vůzcs
dc.subjectpřevodový poměrcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectMATLABcs
dc.subjectlongitudinal dynamicsen
dc.subjectrace caren
dc.subjectgear ratioen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectMATLABen
dc.titlePodélná dynamika vozidelcs
dc.title.alternativeLongitudinal dynamics of carsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-15cs
dcterms.modified2015-06-29-11:06:30cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid84116en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.05.22 13:58:57en
sync.item.modts2020.05.22 13:18:34en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeFojtášek, Jancs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (člen) Ing. Jan Vančura, Ph.D. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defenceV první části student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. V druhé části zodpověděl otázky oponenta. Dále zodpověděl následující otázky komise: 1. Jak jste uvažoval moment setrvačnosti rotačních částí? 2. Co je to pilový diagram? 3. Kde jste získal aerodynamické parametry uvažovaného vozidla? 4. Proč jste využil pouze redukčních převodových poměrů?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record