Show simple item record

CI-engines Fuel Systems

dc.contributor.advisorDundálek, Radimcs
dc.contributor.authorDuda, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:29:47Z
dc.date.available2019-04-03T22:29:47Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationDUDA, M. Palivové systémy vznětových motorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.cs
dc.identifier.other83381cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/40375
dc.description.abstractTáto bakalárska práca sa zaoberá palivovými systémami, predovšetkým ale vstrekovacím systémom Common rail. Najpoužívanejší vstrekovací systém, ktorý je na trhu už takmer dvadsať rokov sa postupne inovuje a zdokonaľuje. Preto okrem popisu jednotlivých častí systému, sú v práci obsiahnuté aj novinky za posledných päť rokov a úvaha o budúcnosti systémucs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about fuel systems, especially is focused on the injection system Common rail. The most usable injection system at this time, which is almost twenty ye-ars at the market and during the time system is getting better and more inovative. In addition to description of main parts of the system, are at this thesis included inovations of last five years and reflection of future.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectvznetový motorcs
dc.subjectpalivová sústavacs
dc.subjectvstrekovačcs
dc.subjectCommon rail – prvky systémucs
dc.subjectdiesel engineen
dc.subjectfuel systemen
dc.subjectinjectoren
dc.subjectCommon rail – parts of systemen
dc.titlePalivové systémy vznětových motorůcs
dc.title.alternativeCI-engines Fuel Systemsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-15cs
dcterms.modified2015-06-29-11:06:19cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid83381en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 21:20:57en
sync.item.modts2020.03.30 20:45:37en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeJanoušek, Michalcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (člen) Ing. Jan Vančura, Ph.D. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil komisi s hlavními body své práce. Student dále přistoupil k zodpovězení otázek oponenta a otázek k tématu práce. Otázky k tématu práce: 1. Jak je řízeno množství paliva vstřikovaného do motoru? 2. Na jakém principu pracují piezo-elektrické vstřikovače? 3. Jaké požadavky klade použití systému common-rail na kvalitu paliva? 4. V závěru své práce píšete, že očekáváte expanzi systému common-rail v Severní Americe během blízké budoucnosti. Proč už k této expanzi nedošlo podobně jako v Evropě?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record