Konstrukční návrh měřicího volantu
Design of a measuring steering wheel
dc.contributor.advisor | Vančura, Jan | cs |
dc.contributor.author | Papp, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2018-10-21T20:27:38Z | |
dc.date.available | 2018-10-21T20:27:38Z | |
dc.date.created | 2015 | cs |
dc.identifier.citation | PAPP, T. Konstrukční návrh měřicího volantu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015. | cs |
dc.identifier.other | 82657 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/41110 | |
dc.description.abstract | Táto diplomová práca pojednáva o konštrukčnom návrhu meracieho volantu. Zariadenie nahrádza pôvodný volant v testovanom automobile, je napojené na tyč riadenia pomocou adaptéru. Snímané veličiny sú krútiaci moment v riadení a aktuálny uhol natočenia volantu. Zariadenie slúži na meranie týchto veličín v reálnom čase počas jazdy. Z ich záznamu je možné sledovať určité dynamické aspekty vozidla. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis describes construction design of a measuring steering wheel. This mechanism replaces the original steering wheel in the tested vehicle. Connection is made via steering shaft through an adapter. Measured parameters are steering torque and angular position of steering while driving. Measurements obtained during test-ride show some of the dynamic aspects of the tested vehicle. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | Merací volant | cs |
dc.subject | krútiaci moment | cs |
dc.subject | natočenie | cs |
dc.subject | dynamika vozidla | cs |
dc.subject | MSW | en |
dc.subject | measuring steering wheel | en |
dc.subject | steering torque | en |
dc.subject | positioning | en |
dc.subject | vehicle dynamics | en |
dc.title | Konstrukční návrh měřicího volantu | cs |
dc.title.alternative | Design of a measuring steering wheel | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2015-06-18 | cs |
dcterms.modified | 2015-06-22-10:50:13 | cs |
thesis.discipline | Automobilní a dopravní inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrství | cs |
thesis.level | Inženýrský | cs |
thesis.name | Ing. | cs |
sync.item.dbid | 82657 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2020.03.31 19:59:21 | en |
sync.item.modts | 2020.03.31 15:38:55 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Čavoj, Ondřej | cs |
dc.description.mark | D | cs |
dc.type.driver | masterThesis | en |
dc.type.evskp | diplomová práce | cs |
but.committee | doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen) | cs |
but.defence | Student seznámil komisi s prezentací své diplomové práce. Student dále odpověděl na všechny otázky oponenta. V rámci rozpravy byly zmíněny některé chybějící náležitosti výkresové dokumentace a vyjasněny termíny týkající se uložení hřídele a jakostí povrchu. | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojní inženýrství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2015 [428]