Show simple item record

Company Communication Mix

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorKrejčí, Amáliecs
dc.date.accessioned2019-04-04T05:08:35Z
dc.date.available2019-04-04T05:08:35Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationKREJČÍ, A. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other84178cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/41220
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunakčního mixu společnosti BEMETA DESIGN, s.r.o., především u programu HELP, který se zabývá výrobou koupelnových doplňků pro handicapované a pohyblivě omezené osoby. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu, ve druhé části zanalyzuji současný stav společnosti. Ve třetí části navrhuji změny na zvýšení úrovně komunikačního mixu společnosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of BEMETA DESIGN s.r.o., especially in terms of program called HELP, which focuses on the production of bathroom accessorize for disabled people. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part reviews the basic marketing terminology. The second part provides an analysis of the current state of the company, and the last part then suggests changes to increase the level of the communication mix of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpromotionen
dc.titleKomunikační mix podnikucs
dc.title.alternativeCompany Communication Mixen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-18cs
dcterms.modified2015-06-25-08:40:44cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid84178en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 01:42:53en
sync.item.modts2020.03.31 22:09:23en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKlimešová, Adélacs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: odpovězeno. Doc. Kocmanová: SWOT analýza, společnost má dobré financování a ve slabých stránkách uvádíte, že je společnost pouze na českém trhu. Jak to vnímáte? - odpovězeno. Dr. Milichovský: Na základě čeho vnímáte jako příležitost proniknutí na zahraniční trhy? - odpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record