Show simple item record

Innovation Marketing Strategy of Selected Sporting Events

dc.contributor.advisorKysel, Jiřícs
dc.contributor.authorZezula, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:37:07Z
dc.date.available2019-04-03T22:37:07Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationZEZULA, V. Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other72625cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/41449
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to design modernisation of marketing strategy which will be done by using data from previous Taekwon-Do ITF league. Introductory and theoretical part of the thesis clarifies terms necessary for second analythical part of the thesis. First part explains terms such as marketing and marketing strategy, following practical part consists of an analysis of previous Taekwon-Do ITF league. Results gained from such analysis constitues a basis for inovation of marketing startegy of the event.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectSportovní marketingcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectTaekwon-Docs
dc.subjectMoravská liga Taekwon-Docs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectTaekwon-Doen
dc.subjectTaekwon-Do Leagueen
dc.titleInovace marketingové strategie vybrané sportovní akcecs
dc.title.alternativeInnovation Marketing Strategy of Selected Sporting Eventsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-19cs
dcterms.modified2015-06-25-08:37:55cs
thesis.disciplineManagement v tělesné kultuřecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid72625en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 21:43:49en
sync.item.modts2020.03.31 19:06:21en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeDoležal, Tomášcs
dc.description.markEcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. PaedDr. Pavel Korvas, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen)cs
but.defencevedoucí - odpovězeno oponent - odpovězeno doc. Korvas - vliv snížení ceny na celkový počet zákazníků - odpovězeno Ing. Milichovský - kdo je zákazníkem prezentované akce, kdo je konkurentem prezentované akce - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record