Show simple item record

Communication Mix of Winery

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorLisá, Dominikacs
dc.date.accessioned2015-06-30T21:51:29Z
dc.date.available2015-06-30T21:51:29Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationLISÁ, D. Komunikační mix vinařství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other74073cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/41513
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je vypracování komunikačního mixu podniku, který působí v oboru vinařství. Práce obsahuje teoretické poznatky, které budou aplikovány na daný podnik, a následně bude z těchto poznatků vyhodnocena současná situace firmy. V dalších částech budou návrhy na případné vylepšení či úplnou obměnu komunikačního mixu podniku.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is to develop a communication mix of the business entity that is in the field of the wine industry. The work includes theoretical knowledge which will be applied to the enterprise and subsequently from these findings will be the evaluation of current situation of company. Next part will content improvement proposal or total modification of communication mix of company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectanalýza 5Pcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subject5P analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleKomunikační mix vinařstvícs
dc.title.alternativeCommunication Mix of Wineryen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-23cs
dcterms.extent1.80 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2015-09-21-07:33:30cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid74073en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 10:28:13en
sync.item.modts2020.03.31 08:32:12en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeUrbánek, Tomášcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceProf. Rejnuš: Analýzy - jak vypadaly. Dr. Novotný: Dovoz ze zahraničí - ohrožuje danou společnost? Cenová dostupnost výrobků. Doc. Fedorová: Jaké jsou konkrétní přínosy práce? Firma je s prací obeznámena? Dr. Mráček: Uplatnitelnost guerrilla marketingu.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record