• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix podniku

Company Marketing Mix

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.811Mb)
review_86095.html (5.487Kb)
Author
Dadák, Jan
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Dědoch, Lukáš
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
V této bakalářské práci se její autor zaměřuje na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Karel Nikl, s.r.o. V první části práce se autor věnuje teoretickým poznatkům marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V závěrečné třetí části se autor snaží navrhnout změny, které povedou k optimalizaci marketingového mixu společnosti.
 
The bachelor´s thesis focuses on problems of optimalization of marketing mix in company Karel Nikl, ltd. In the first part, the author deals with the theoretical knowledge of marketing. The second part is devoted to the analysis of the current state of company. In the final third part, the author tries to suggest changes that will lead to the optimization of marketing mix.
 
Keywords
Marketing, Marketingový mix, SLEPT, SWOT, Marketing, Marketing mix, SLEPT, SWOT
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2015-06-18
Process of defence
Otázky oponenta: odpovězeno. Doc. Daněk: Na jaký segment zákazníků máte zaměřen prodej? - odpovězeno Dr. Kaňovská: Sledujete např. rekordy v oblasti, na kterou se zaměřuje analyzovaná firma? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41715
Source
DADÁK, J. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Collections
  • 2015 [502]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV