Marketingový mix podniku
Company Marketing Mix
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Dědoch, LukášGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
V této bakalářské práci se její autor zaměřuje na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Karel Nikl, s.r.o. V první části práce se autor věnuje teoretickým poznatkům marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V závěrečné třetí části se autor snaží navrhnout změny, které povedou k optimalizaci marketingového mixu společnosti. The bachelor´s thesis focuses on problems of optimalization of marketing mix in company Karel Nikl, ltd. In the first part, the author deals with the theoretical knowledge of marketing. The second part is devoted to the analysis of the current state of company. In the final third part, the author tries to suggest changes that will lead to the optimization of marketing mix.
Keywords
Marketing, Marketingový mix, SLEPT, SWOT, Marketing, Marketing mix, SLEPT, SWOTLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2015-06-18Process of defence
Otázky oponenta: odpovězeno. Doc. Daněk: Na jaký segment zákazníků máte zaměřen prodej? - odpovězeno Dr. Kaňovská: Sledujete např. rekordy v oblasti, na kterou se zaměřuje analyzovaná firma? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41715Source
DADÁK, J. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Collections
- 2015 [502]