Show simple item record

Center of Gravity Measurements of Motorcycles

dc.contributor.advisorPanáček, Vladimírcs
dc.contributor.authorVaněček, Michalcs
dc.date.accessioned2019-05-17T07:13:43Z
dc.date.available2019-05-17T07:13:43Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationVANĚČEK, M. Měření polohy těžiště motocyklu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2012.cs
dc.identifier.other41982cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/4174
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám měřením polohy těžiště motocyklu. V první části práce je vytyčena legislativou týkající se rozdělení motocyklů následované jejich typovým dělením. Zmiňuji zde i obecné způsoby měření těžiště. Ty jsou aplikovány na danou problematiku motorových vozidel. Je vybrán jeden způsob měření polohy těžiště, který je použit pro praktické měření těžiště motocyklu. V praktické části jsou váženy různé typy motocyklů s různým obsazením posádkou motocyklu. Tyto hodnoty jsou zpracovány a následně vypočteny výsledné polohy těžiště u jednotlivých motocyklů. Hodnoty polohy těžiště zjištěné experimentem jsou porovnávány s programem pro analýzu silničních nehod a zjišťována jejich rovnost s tímto programem. V poslední kapitole probíhá vyhodnocení jednotlivých poloh těžiště motocyklů a vliv změny v důsledku obsazení motocyklu.cs
dc.description.abstractMy diploma thesis deals with measuring the center of gravity (CG) the motorcycle. The first part is outlined with legislation and the types of motorcycle division. I mention the theoretical types of measuring the CG the motocycle there too. These methods are applied to the issue of motor vehicles. The chosen one way of measuring the center of gravity which is used for practical measurements of gravity the motocycle. The practical part included the weighing of the different types of motorcycles with a different occupancy. These values are then processed and the resulting CG are calculated for each motorcycle. The values of CG were compared by experiment with the program for the analysis of road accidents and reconnoitred the measured results with this program results. In the last chapter is the evaluation of individual CG motorcycle and the influence of changes in occupancy due to a motorcycle.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMotocyklcs
dc.subjectTěžištěcs
dc.subjectVirtual Crashcs
dc.subjectMotorcyklesen
dc.subjectCenter of Gravityen
dc.subjectVirtual Crashen
dc.titleMěření polohy těžiště motocyklucs
dc.title.alternativeCenter of Gravity Measurements of Motorcyclesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-14cs
dcterms.modified2012-06-18-13:09:17cs
thesis.disciplineExpertní inženýrství v dopravěcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. Ústav soudního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid41982en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 12:20:55en
sync.item.modts2021.11.12 11:28:32en
eprints.affiliatedInstitution.facultyÚstav soudního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBradáč, Albertcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Aleš Vémola, Ph.D. (předseda) Ing. Albert Bradáč, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Bc. Marek Semela, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Kudláček (člen) Ing. Michal Vintr, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Novotný (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programSoudní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record