Marketingové procesy ve stavebnictví
Marketing processes in the construction industry

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Pavlišta, MichalGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu . The bachelor thesis „Marketing processes in the construction industry” is focused on the specific marketing processes construction industry that help to point out, identify and suggest solution of weaknesses within the marketing area of a specific construction company. The theoretical part contains a description of the construction market and marketing in the construction field in general. The practical part deals with an analysis of the selected building company.
Keywords
Marketing, Unistav, společnost, stavebnictví, konkurence, analýza, strategie, soukromý investor, veřejná zakázka, komunikační mix, marketingové nástroje., Marketing, Unistav, company, construction, competition, analysis, strategy, private investor, public procurement, communication mix, marketing tools.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíDate of defence
2014-06-18Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/42278Source
KARKOŠKA, J. Marketingové procesy ve stavebnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2014.Collections
- 2014 [795]