• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové procesy ve stavebnictví

Marketing processes in the construction industry

Thumbnail
View/Open
review_87670.html (1.416Kb)
final-thesis.pdf (7.576Mb)
Posudek-Oponent prace-28166.pdf (299.1Kb)
appendix-1.zip (1.641Mb)
Posudek-Vedouci prace-28172.pdf (61.94Kb)
Author
Karkoška, Jan
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Pavlišta, Michal
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
 
The bachelor thesis „Marketing processes in the construction industry” is focused on the specific marketing processes construction industry that help to point out, identify and suggest solution of weaknesses within the marketing area of a specific construction company. The theoretical part contains a description of the construction market and marketing in the construction field in general. The practical part deals with an analysis of the selected building company.
 
Keywords
Marketing, Unistav, společnost, stavebnictví, konkurence, analýza, strategie, soukromý investor, veřejná zakázka, komunikační mix, marketingové nástroje., Marketing, Unistav, company, construction, competition, analysis, strategy, private investor, public procurement, communication mix, marketing tools.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Date of defence
2014-06-18
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/42278
Source
KARKOŠKA, J. Marketingové procesy ve stavebnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2014.
Collections
  • 2014 [795]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV