• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Sborníky z konferencí
  • Ústav soudního inženýrství
  • Konference ExFoS
  • ExFoS 2014
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Sborníky z konferencí
  • Ústav soudního inženýrství
  • Konference ExFoS
  • ExFoS 2014
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Představení projektu icompose - integrované řízení sdruženého pohonu a duálního zdroje energie u plně elektrických vozidel

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
exfos2014-p245-machan.pdf (507.7Kb)
Datum
2014-01
Autor
Machan, Jaroslav
Nedoma, Pavel
Plíhal, Jiří
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
This paper introduces the current state of research project related to novel comprehensive energy management system for different drivetrain configurations (with single or multiple electric motors, 1 or 2 energy storage systems), which improves energy efficiency, driveability, safety and comfort of FEVs. This subject is currently investigated within the European Union (EU) funded Seventh Framework Programme (FP7) consortium iCOMPOSE, focused on the development and experimental testing of novel control strategies. Project is solved by consortium research public and private institutions/companies Kompetenzzentrum - Das virtuelle Fahrzeug ,Forschungsgesellschaft mbH; Univerzita v Surrey; Lotus Cars Limited; ŠKODA AUTO a.s., Flanders' Drive; Hutchinson SA, AVL List GmbH, Infineon Technologies AG; Fraunhofer-Gesellschaft zur Förderung der angewandten Forschung E.V.
 
Tento příspěvek přináší stručné představení výzkumného projektu iCOMPOSE financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Cílem projektu je vytvořit jednotný koncept kontrolního systému řízení spotřeby energie pro různé konfigurace pohonného systému (s jedním nebo více elektromotory a jedním či dvěma systémy skladování energie), což umožňuje zvýšit energetickou účinnost, jízdní vlastnosti, bezpečnost a pohodlí FEV. Projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Kompetenzzentrum - Das virtuelle Fahrzeug ,Forschungsgesellschaft mbH; Univerzita v Surrey; Lotus Cars Limited; ŠKODA AUTO a.s., Flanders' Drive; Hutchinson SA, AVL List GmbH, Infineon Technologies AG; Fraunhofer- Gesellschaft zur Förderung der angewandten Forschung E.V.
 
Klíčová slova
fully electric vehicles, vehicle dynamics, power control consumption, Human-Machine-Interface, plně elektrická vozidla, dynamika pohybu vozidel, řízení spotřeby energie, HMI
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/42858
Typ dokumentu
Recenzovaný dokument
Verze dokumentu
Finální verze PDF
Zdrojový dokument
Sborník příspěvků konference Expert Forensic Science Brno 2014. s. 245-253. ISBN 978-80-214-4852-0
Kolekce
  • ExFoS 2014 [35]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV