• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Sborníky z konferencí
  • Ústav soudního inženýrství
  • Konference ExFoS
  • ExFoS 2014
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Sborníky z konferencí
  • Ústav soudního inženýrství
  • Konference ExFoS
  • ExFoS 2014
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza pojmů náhle x nenáhle pomocí experimentu

Analysis of the suddenly x not suddenly reported by experiment

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
exfos2014-p283-tokar.pdf (690.7KB)
Data
2014-01
Autor
Tokař, Stanislav
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This paper deals with the measurement for determining the boundaries of sudden change speed. The introduction briefly describes the current status of this issue in forensic engineering. Methods of measurements is based on the hypothesis that today still valid definition half the prescribed braking rate for determining the sudden change speed is no longer sufficient. The author favors the second definitions is half the maximum achievable deceleration adhesively. To confirm this assumption, made a set of measurements with respondents who assigning subjective evaluation of various driving maneuvers.
 
Tento příspěvek se zabývá měřením pro stanovení hranice náhle změny rychlosti. V úvodu je stručně popsán současný stav této problematiky v soudně–inženýrské praxi. Metodika provedených měření se opírá o hypotézu, že dnes stále platná definice poloviny předepsaného brzdného zpomalení pro stanovení náhle změny rychlosti je již nedostačující. Autor se přiklání k druhé definic tj. k polovině maximálního adhezně dosažitelného zpomalení. Pro potvrzení tohoto předpokladu byla provedena série měření s respondenty, kteří přiřazovali subjektivní hodnocení jednotlivým jízdním manévrům.
 
Keywords
sudden speed change, traffic accident, náhlá změna rychlosti, dopravní nehoda
URI
http://hdl.handle.net/11012/42861
Document type
Peer reviewed
Document version
Final PDF
Source
Sborník příspěvků konference Expert Forensic Science Brno 2014. s. 283-295. ISBN 978-80-214-4852-0
Collections
  • ExFoS 2014 [35]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV