Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti
Quality Control and Control of Complaints in the Company

Autor
Vedoucí práce
Bartes, FrantišekOponent
Kypr, DanielKlasifikace
AAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá současným stavem systému řízení jakosti a řízení reklamací. Informace získané provedenou analýzou stavu ve společnosti vedou k navržení možností a metod, které povedou ke zlepšení řízení jakosti a řízení reklamací v distribučním procesu. This masters thesis deals with the current state of quality control system and control of complaints. Based on the information obtained from the analysis of the current situation in the company there is proposal of options and methods for quality improvements and control of complaints in the distribution process.
Klíčová slova
Řízení jakosti, jakost, management jakosti, správná distribuční praxe, správná výrobní praxe, závady jakosti, reklamace, zlepšení, spokojenost zákazníků., Quality control, quality, quality management, good distribution practice, good manufacturing practice, quality complaint, claim, improvement, customer satisfaction.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Petr Novotný, MBA (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)Termín obhajoby
2010-06-15Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/4411Zdrojový dokument
KRČÁLOVÁ, J. Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Kolekce
- 2010 [435]