• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti

Quality Control and Control of Complaints in the Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.378Mb)
review_24855.html (3.768Kb)
Autor
Krčálová, Jana
Vedoucí práce
Bartes, František
Oponent
Kypr, Daniel
Klasifikace
A
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá současným stavem systému řízení jakosti a řízení reklamací. Informace získané provedenou analýzou stavu ve společnosti vedou k navržení možností a metod, které povedou ke zlepšení řízení jakosti a řízení reklamací v distribučním procesu.
 
This masters thesis deals with the current state of quality control system and control of complaints. Based on the information obtained from the analysis of the current situation in the company there is proposal of options and methods for quality improvements and control of complaints in the distribution process.
 
Klíčová slova
Řízení jakosti, jakost, management jakosti, správná distribuční praxe, správná výrobní praxe, závady jakosti, reklamace, zlepšení, spokojenost zákazníků., Quality control, quality, quality management, good distribution practice, good manufacturing practice, quality complaint, claim, improvement, customer satisfaction.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Petr Novotný, MBA (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Termín obhajoby
2010-06-15
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/4411
Zdrojový dokument
KRČÁLOVÁ, J. Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Kolekce
  • 2010 [435]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV