Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti
Quality Control and Control of Complaints in the Company
Author
Advisor
Bartes, FrantišekReferee
Kypr, DanielGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá současným stavem systému řízení jakosti a řízení reklamací. Informace získané provedenou analýzou stavu ve společnosti vedou k navržení možností a metod, které povedou ke zlepšení řízení jakosti a řízení reklamací v distribučním procesu. This masters thesis deals with the current state of quality control system and control of complaints. Based on the information obtained from the analysis of the current situation in the company there is proposal of options and methods for quality improvements and control of complaints in the distribution process.
Keywords
Řízení jakosti, jakost, management jakosti, správná distribuční praxe, správná výrobní praxe, závady jakosti, reklamace, zlepšení, spokojenost zákazníků., Quality control, quality, quality management, good distribution practice, good manufacturing practice, quality complaint, claim, improvement, customer satisfaction.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Petr Novotný, MBA (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)Date of defence
2010-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/4411Source
KRČÁLOVÁ, J. Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]