• čeština
    • English
    • русский
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti

Quality Control and Control of Complaints in the Company

Thumbnail
Открыть
final-thesis.pdf (2.378Mb)
review_24855.html (3.768Kb)
Автор
Krčálová, Jana
Advisor
Bartes, František
Referee
Kypr, Daniel
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomová práce se zabývá současným stavem systému řízení jakosti a řízení reklamací. Informace získané provedenou analýzou stavu ve společnosti vedou k navržení možností a metod, které povedou ke zlepšení řízení jakosti a řízení reklamací v distribučním procesu.
 
This masters thesis deals with the current state of quality control system and control of complaints. Based on the information obtained from the analysis of the current situation in the company there is proposal of options and methods for quality improvements and control of complaints in the distribution process.
 
Keywords
Řízení jakosti, jakost, management jakosti, správná distribuční praxe, správná výrobní praxe, závady jakosti, reklamace, zlepšení, spokojenost zákazníků., Quality control, quality, quality management, good distribution practice, good manufacturing practice, quality complaint, claim, improvement, customer satisfaction.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Petr Novotný, MBA (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of defence
2010-06-15
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/4411
Source
KRČÁLOVÁ, J. Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [435]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV