Show simple item record

Influence of Social Networks on E-marketing

dc.contributor.advisorDvořák, Jiřícs
dc.contributor.authorBondy, Radimcs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:19:21Z
dc.date.available2018-10-21T16:19:21Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationBONDY, R. Vliv sociálních sítí na e-marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.cs
dc.identifier.other50855cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/4504
dc.description.abstractAnalyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.cs
dc.description.abstractAnalysis tools e-marketing using social networking with a focus on open-source solutions. Application of selected techniques for the proposed e-shop Bylinkárna.czen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjecte-marketingcs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectinformation systemsen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectsocial networksen
dc.titleVliv sociálních sítí na e-marketingcs
dc.title.alternativeInfluence of Social Networks on E-marketingen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-08cs
dcterms.modified2012-06-11-15:29:04cs
thesis.disciplineInformační managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav informatikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid50855en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.04.03 16:29:00en
sync.item.modts2019.04.03 05:44:32en
dc.contributor.refereeDvořák, Jiřícs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record