Návrh elektronického obchodu s autodoplňky
Concept of E-shop with car Accessories
Author
Advisor
Kříž, JiříReferee
Motyková, VeronikaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
V bakalářské práci se zaměřuji na stanovení optimálního řešení výstavby elektronického obchodu pro firmu zabývající se prodej autodoplňků. Tato firma se rozhodla rozšířit svou činnost do oblasti elektronického prodeje zboţí. Součástí mé práce je výběr způsobu vytvoření e-shopu tak, aby splňoval stanovená kritéria firmy a zároveň byl pro firmu výhodný. V závěru své práce chci zhodnotit nákladové prvky a také předpokládané přínosy elektronického obchodu. This bachelor thesis focuses on setting the optimal solution to an e-shop development for a company dealing with the sale of caraccessories. The company want to extend their sphere of action by setting up an e-shop offering thein products on the Internet. They can choose from a number of e-shops provided by various companies. A part of my thesis is about choosing the way of developing the eshop so that it meets the company requirements and that it is favourable for them at thesame time. At the end of my thesis I want to asses the costs and also the anticipated benefits of the e-shop solution.
Keywords
Elektronický obchod, E-Shop, Internet, marketingová strategie, E-Commerce, E-Shop, Internet, marketing strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Vilém Jordán (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)Date of defence
2009-06-17Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/4851Source
FERINA, L. Návrh elektronického obchodu s autodoplňky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [384]