Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh
Market opportunity analysis and market entry strategy proposals
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Podlešáková, JitkaGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/4854Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/4854
http://hdl.handle.net/11012/4854
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá možnostmi nově vstupující firmy na trh se službou v oboru účetního poradenství. Je třeba zjistit, zda má taková firma na trh vstoupit či ne a jaké má vyhlídky do budoucna. This graduation theses is engaged in possibilities a new firm with facility in field of accounting consulting. It is necessary to locate, if it should to entre on the market or not and how ixpectations has it.
Keywords
podnik podnikatel marketing reklama výdaje příjmy živnost podnikatelský plán, firm entrepreneur marketing advertising expenses earnings trade entrepreneurial planLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Ladislav Žalio (předseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Petráš (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/4854Source
HAČKOVÁ, E. Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [373]