Návrh E-marketingu firmy
Proposal of company´s E-marketing

Zobrazit/ otevřít
Autor
Vedoucí práce
Dvořák, JiříOponent
Pieczková, BeataKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem E-marketingu pro firmu Alicja Adamusová Rzymanová, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku E-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy a navrhnout řešení pro zviditelnění společnosti na internetu. This bechelor’s thesis is engaged in E-marketing concept for company Alicja Adamusová Rzymanová, advokát. The aim is to describe problematics of E-marketing, analyse problems, valorize actual condition of copany and propose solution to promote copany on the internet.
Klíčová slova
marketing, internet, internetové stránky, web. prezentace, analýza, reklama, marketing, internet, websides, web presentation, analysis, advertisementJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Manažerská informatikaSložení komise
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)Termín obhajoby
2009-06-18Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/4856Zdrojový dokument
JUNGA, F. Návrh E-marketingu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Kolekce
- 2009 [388]