Návrh E-marketingu firmy
Proposal of company´s E-marketing

Öffnen
Autor
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Pieczková, BeataGrade
BAltmetrics
Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem E-marketingu pro firmu Alicja Adamusová Rzymanová, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku E-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy a navrhnout řešení pro zviditelnění společnosti na internetu. This bechelor’s thesis is engaged in E-marketing concept for company Alicja Adamusová Rzymanová, advokát. The aim is to describe problematics of E-marketing, analyse problems, valorize actual condition of copany and propose solution to promote copany on the internet.
Keywords
marketing, internet, internetové stránky, web. prezentace, analýza, reklama, marketing, internet, websides, web presentation, analysis, advertisementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)Date of defence
2009-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
JUNGA, F. Návrh E-marketingu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [388]