Show simple item record

Proposal of Marketing Plan

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorFialková, Lenkacs
dc.date.accessioned2014-12-10T20:54:23Z
dc.date.available2014-12-10T20:54:23Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationFIALKOVÁ, L. Návrh marketingového plánu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.cs
dc.identifier.other19897cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/4944
dc.description.abstractPředmětem mé bakalářské práce „Návrh marketingového plánu“ je analýza současného stavu marketingového plánu svatebního studia Mia Design a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola je zaměřena na analýzu podniku. Jsou zde popsány metody využívané v marketingovém výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu. Dochází zde ke zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu, též přínosům a nákladům navrhovaného řešení.cs
dc.description.abstractThe theme of my Bachelor Thesis called “Proposal of New Marketing Plan” is the analysis of current condition of marketing plan in wedding studio Mia Design and proposal of changes at its enhancement. The first chapter deals with company analysis. There are methods which are used for Marketing Investigation. Second chapter aims at describing the company and individual features of marketing mix. It also evaluates the insufficiency in the current marketing mix. Last chapter is concentrates on the proposal of changes at current marketing mix enhancement and also to contributions and costs of the proposed solution.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingový pláncs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectanalýza podnikucs
dc.subjectpodniková strategie.cs
dc.subjectMarketing planen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectplaceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcompany analysisen
dc.subjectcompany strategy.en
dc.titleNávrh marketingového plánucs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Planen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-15cs
dcterms.extent0.74 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2009-06-19-08:50:59cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid19897en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:44:41en
sync.item.modts2019.05.18 00:57:21en
dc.contributor.refereeNováková, Kateřinacs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record