• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2012
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2012
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace lepení střechy autobusu

Optimalization of bus roof glueing

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (5.578Mb)
review_50921.html (9.000Kb)
Autor
Jaroš, Vojtěch
Vedoucí práce
Kubíček, Jaroslav
Oponent
Halamík, Tomáš
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity lepení a požadavkem na snížení hmotnosti, při zachování tuhosti, střech autobusů. První část je věnována popisu stávající technologie lepení střech autobusu. Následuje popis teoretických předpokladů lepeného spoje. Řešení je navrženo pomocí lepení s urychlovačem, jsou zde navržena a porovnána dvě lepidla od firmy DINITROL a od firmy SIKA. Následuje výběr a podrobný popis navržené technologie. Na závěr je předložen projekt odlehčené konstrukce střechy vozu z lepených sendvičových panelů.
 
The main object of this master´s thesis is to increase productivity glueing and lowering the weight of the bus roof while maintaining its toughness. The first part describes the present glueing technologies. Subsequently, there is adduced theoretically various hypothesis about the glue seam. The proposed solution is to use the glue containing accelerators. Two glues from the companies DINITROL and SIKA are suggested and compared. The following chapter details the suggested technology and describes its possibilities. The final part presents the project of ultralight roof made from sandwich panels.
 
Klíčová slova
Lepení střechy autobusu, lepidla s urychlovačem, lepená sendvičová konstrukce., Glueing roof of bus, glue with accelerator, project of sendwich roof.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Strojírenská technologie a průmyslový management
Složení komise
doc. Ing. Jaroslav Prokop, CSc. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) prof. Ing. Františka Pešlová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Ivan Baránek, CSc. (člen) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (člen) doc. Ing. Vladimír Vrba, CSc. (člen)
Termín obhajoby
2012-06-21
Průběh obhajoby
Diplomant seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce a zodpověděl otázky vedoucího, oponenta a dalších členů komise. V průběhu obhajoby byly zodpovězeny následující doplňující otázky: 1. Nezkoušeli jste pevnost v lomu? 2. Srovnával jste nákladově některé druhy lepidel?
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/5017
Zdrojový dokument
JAROŠ, V. Optimalizace lepení střechy autobusu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.
Kolekce
  • 2012 [430]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV