Show simple item record

Optimalization of bus roof glueing

dc.contributor.advisorKubíček, Jaroslavcs
dc.contributor.authorJaroš, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2019-05-17T05:06:57Z
dc.date.available2019-05-17T05:06:57Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationJAROŠ, V. Optimalizace lepení střechy autobusu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.cs
dc.identifier.other50921cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/5017
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity lepení a požadavkem na snížení hmotnosti, při zachování tuhosti, střech autobusů. První část je věnována popisu stávající technologie lepení střech autobusu. Následuje popis teoretických předpokladů lepeného spoje. Řešení je navrženo pomocí lepení s urychlovačem, jsou zde navržena a porovnána dvě lepidla od firmy DINITROL a od firmy SIKA. Následuje výběr a podrobný popis navržené technologie. Na závěr je předložen projekt odlehčené konstrukce střechy vozu z lepených sendvičových panelů.cs
dc.description.abstractThe main object of this master´s thesis is to increase productivity glueing and lowering the weight of the bus roof while maintaining its toughness. The first part describes the present glueing technologies. Subsequently, there is adduced theoretically various hypothesis about the glue seam. The proposed solution is to use the glue containing accelerators. Two glues from the companies DINITROL and SIKA are suggested and compared. The following chapter details the suggested technology and describes its possibilities. The final part presents the project of ultralight roof made from sandwich panels.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectLepení střechy autobusucs
dc.subjectlepidla s urychlovačemcs
dc.subjectlepená sendvičová konstrukce.cs
dc.subjectGlueing roof of busen
dc.subjectglue with acceleratoren
dc.subjectproject of sendwich roof.en
dc.titleOptimalizace lepení střechy autobusucs
dc.title.alternativeOptimalization of bus roof glueingen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-21cs
dcterms.modified2012-06-25-15:45:17cs
thesis.disciplineStrojírenská technologie a průmyslový managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav strojírenské technologiecs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid50921en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 00:19:19en
sync.item.modts2020.03.30 21:45:37en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeHalamík, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Jaroslav Prokop, CSc. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) prof. Ing. Františka Pešlová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Ivan Baránek, CSc. (člen) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (člen) doc. Ing. Vladimír Vrba, CSc. (člen)cs
but.defenceDiplomant seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce a zodpověděl otázky vedoucího, oponenta a dalších členů komise. V průběhu obhajoby byly zodpovězeny následující doplňující otázky: 1. Nezkoušeli jste pevnost v lomu? 2. Srovnával jste nákladově některé druhy lepidel?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record