• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru

Concept for Marketing Mix Change in a Company Operating in the HoReCa Sector

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.935Mb)
review_92083.html (5.630Kb)
Author
Čarná, Lenka
Advisor
Konečná, Zdeňka
Referee
Novotná, Jana
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh změn marketingového mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru, konkrétně v pohostinství a stravování. Práce analyzuje současnou pozici podniku na trhu, jeho konkurenci a vnější a vnitřní prostředí, ve kterém působí. Obsahem práce jsou návrhy na opatření a změny vedoucí ke zlepšení současného stavu společnosti.
 
The thesis is focused on a proposal for changes in the marketing mix of companies operating in HoReKa sector, specifically in the restaurant area. The thesis analyzes the current position on the market, the competition and the internal and external environment in which it operates. Thesis contents proposals for measures and changes to improve the current status of the company.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, propagace, Marketing, marketing mix, communication mix, propagation
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2016-02-03
Process of defence
Otázka vedoucího: zodpovězeno Otázka oponenta: zodpovězeno doc. Meluzín: Důvod výběru daného podniku, dostupnost produktu pro studenty: zodpovězeno doc. Myšková: Jaká je struktura zákazníků nyní: zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52128
Source
ČARNÁ, L. Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [427]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV