Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru
Concept for Marketing Mix Change in a Company Operating in the HoReCa Sector
Author
Advisor
Konečná, ZdeňkaReferee
Novotná, JanaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh změn marketingového mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru, konkrétně v pohostinství a stravování. Práce analyzuje současnou pozici podniku na trhu, jeho konkurenci a vnější a vnitřní prostředí, ve kterém působí. Obsahem práce jsou návrhy na opatření a změny vedoucí ke zlepšení současného stavu společnosti. The thesis is focused on a proposal for changes in the marketing mix of companies operating in HoReKa sector, specifically in the restaurant area. The thesis analyzes the current position on the market, the competition and the internal and external environment in which it operates. Thesis contents proposals for measures and changes to improve the current status of the company.
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, propagace, Marketing, marketing mix, communication mix, propagationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2016-02-03Process of defence
Otázka vedoucího: zodpovězeno Otázka oponenta: zodpovězeno doc. Meluzín: Důvod výběru daného podniku, dostupnost produktu pro studenty: zodpovězeno doc. Myšková: Jaká je struktura zákazníků nyní: zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52128Source
ČARNÁ, L. Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [427]