Návrh komunikačního mixu společnosti

Autor
Vedoucí práce
Kaňovská, LucieOponent
Murdoch, JosefVýsledná známka
BAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/52152Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na návrh efektivního komunikačního mixu prodejny s oblečením. Definuje důležité pojmy a formy marketingového mixu, se zaměřením na nástroje marketingové komunikace. Obsahuje podrobnou analýzu současné situace, která je výchozím podkladem při výběru jednotlivých nástrojů komunikačního mixu prodejny. The diploma thesis focuses on supposing of effective retail communication mix. Defines key concepts and forms of marketing mix, specializing on communication mix tools. It contains detail analysis of current situation, which is primary base for choosing particular tools of communication mix.
Zdrojový dokument
MRŇOUSOVÁ, Z. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Kolekce
- 2016 [516]