Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Online Marketing Including the Utilization of Social Networks for Marketing Communications of XYZ Company
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Urban, FrantišekGrade
FAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy. The goal of the research in this master’s thesis is an analysis of the current tools used for online marketing including a social networks. Based on these theoretical analyzes specific ways to use online marketing tools of the company XYZ, which is an exklusive distributor of brand Messoa for the Czech and Slovak Republics. Messoa manufactures CCTV and surveillance systems. Work subsequently proposes changes that lead to better effectiveness in the usage of online marketing in company.
Keywords
Online marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, webové stránky, ppc reklama, optimalizace, Online marketing, marketing communication, social networks, web pages, ppc advertisment, optimalizationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-02-02Process of defence
Otázky oponenta - částečne odpovězeno Otázky vedoucího - neodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D: "Vysvětlení vztahu mezi firmou a značkou" - neodpovězeno "Co analyzujete z hlediska vnitřní analýzy?" - neodpovězeno "Analyzovali ste konkurenci z hlediska online marketingu?" - neodpovězeno "Je vzorek použitý v práci relevantní?" - neodpovězeno Ing. Jiří Michele : "Dokazali by ste pracovat s navrhovanou SWOT analýzou ve svůj prospěch?"- neodpovězeno "Dokázal by ste stávajícich zaměstnanců vzužít ve prospěch firmy?" - neodpovězeno Ing. Roman Ptáček, Ph.D - "O jakou ůrokovou sazbu se jedná v práci?" - neodpovězenoResult of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52176Source
OHLÍDAL, E. Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [427]