• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci

Online Marketing Including the Utilization of Social Networks for Marketing Communications of XYZ Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.626Mb)
review_92017.html (8.711Kb)
Author
Ohlídal, Evžen
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Urban, František
Grade
F
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
 
The goal of the research in this master’s thesis is an analysis of the current tools used for online marketing including a social networks. Based on these theoretical analyzes specific ways to use online marketing tools of the company XYZ, which is an exklusive distributor of brand Messoa for the Czech and Slovak Republics. Messoa manufactures CCTV and surveillance systems. Work subsequently proposes changes that lead to better effectiveness in the usage of online marketing in company.
 
Keywords
Online marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, webové stránky, ppc reklama, optimalizace, Online marketing, marketing communication, social networks, web pages, ppc advertisment, optimalization
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-02-02
Process of defence
Otázky oponenta - částečne odpovězeno Otázky vedoucího - neodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D: "Vysvětlení vztahu mezi firmou a značkou" - neodpovězeno "Co analyzujete z hlediska vnitřní analýzy?" - neodpovězeno "Analyzovali ste konkurenci z hlediska online marketingu?" - neodpovězeno "Je vzorek použitý v práci relevantní?" - neodpovězeno Ing. Jiří Michele : "Dokazali by ste pracovat s navrhovanou SWOT analýzou ve svůj prospěch?"- neodpovězeno "Dokázal by ste stávajícich zaměstnanců vzužít ve prospěch firmy?" - neodpovězeno Ing. Roman Ptáček, Ph.D - "O jakou ůrokovou sazbu se jedná v práci?" - neodpovězeno
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52176
Source
OHLÍDAL, E. Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [427]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV