Now showing items 1-20 of 2210

  • 3D animace postavy v počítačové grafice 

    Pečenka, Michal
    Cílem projektu je seznámit čtenáře s technikami používanými při real-time animaci 3D postav. Práce se soustředí zejména na dva typy animace: snímkovou animaci a kloubovou animaci. Popsány jsou algoritmy pro softwarovou i ...
  • 3D Autoškola 

    Řeháček, Prokop
    Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj ...
  • 3D Autoškola 

    Pernica, Lukáš
    Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový ...
  • 3D autoškola 

    Langr, Petr
    Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob ...
  • 3D herní svět v OpenGL 

    Buchta, David
    Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých ...
  • 3D monitor pomocí detekce pozice hlavy 

    Zivčák, Jan
    S vývojem možností zpracování obrazu, stereoskopického zobrazení, cen webových kamer a výkonu počítačů vyvstala možnost jak znásobit zážitek uživatele během práce s 3D programy. Z obrazu z webové kamery lze odhadnout polohu ...
  • 3D projekce fotek v OpenGL 

    Dokoupil, Martin
    Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném ...
  • 3D Rekonstrukce historických míst z obrázků na Flickru 

    Šimetka, Vojtěch
    Tato práce popisuje problematiku návrhu a vývoje aplikace pro rekonstrukci 3D modelů z 2D obrazových dat, označované jako bundle adjustment. Práce analyzuje proces 3D rekonstrukce a důkladně popisuje jednotlivé kroky. ...
  • 3D video browser 

    Míchal, Vít
    Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo ...
  • 3D závodní hra pro platformu Android 

    Ševčík, Martin
    Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě ...
  • 40GbE směrovač pro operační systém GNU/Linux 

    Luštický, Josef
    Účelem této práce je popis protokolu 40Gb Ethernet, popis směrovacího procesu v jádře Linux a navrhnout a provést testování výkonnosti směrování se síťovým adaptérem pro 40Gb Ethernet. Výsledky a nastavení pro získání ...
  • A Relation/Topic-Based Visualisation to Aid Exploratory Search in Large Collections 

    Herrmannová, Drahomíra
    Tato diplomová práce byla vypracována na pracovní praxi/stáži na The Open University, Milton Keynes, UK. V posledních letech bylo vyvinuto mnoho nových přístupů a metod k vizualizaci a prohlížení obsahu kolekcí dokumentů. ...
  • A Tool for Administration of the Company Products Portfolio 

    Koreň, Miroslav
    Práce je zaměřena na klíčový business proces ve výrobních společnostech a to na vývoj nových produktů. Jejím cílem bylo vytvoření nástroje na odhad rizika výroby nového produktu. Na uskutečnení cíle bylo nutné zistit ...
  • Abstrakce dynamických datových struktur s využitím šablon 

    Malík, Viktor
    Cieľom tejto práce je návrh analýzy tvaru haldy vhodnej pre potreby analyzátora 2LS. 2LS je nástroj pre analýzu C programov založený na automatickom odvodzovaní invariantov s použitím SMT solvera. Navrhované riešenie ...
  • Accelerated Graphical User Interfaces 

    Navrátil, Ladislav
    Tato práce je zaměřena na multiplatformní grafická uživatelské rozhraní a jejich hardwarovou akceleraci. Popisuje, co to uživatelské rozhraní jsou a srovnává nástroje na jejich tvorbu  a způsoby jejich realizace. Hlavním ...
  • Adaptace neuronových sítí pro identifikaci osob 

    Stratil, Jan
    Tato práce se zabývá rozpoznáváním tváří pomocí konvolučních neuronových sítí a jejich problémy v dnešní době, jako jsou variabilita póz, osvětlení a výrazů. Shrnuje dosavadní přístupy, architektury a nejnovější chybové ...
  • Adaptace rozpoznávače řeči na datech bez přepisu 

    Švec, Ján
    Cílem práce je vytvořit a otestovat techniky pro adaptaci rozpoznávače řeči na audionahrávkach bez slovního přepisu. Nejprve připravíme data pro trenovaní rozpoznavače řeči a natrénujeme počáteční systém. Tímto rozpoznavačem ...
  • Adaptace systémů pro rozpoznání mluvčího 

    Novotný, Ondřej
    V této práci navrhneme techniky adaptace systémů na rozpoznávání řeči. Cílem je vytvořit techniku adaptace Pravděpodobnostní lineární diskriminační analýzy. Zaměříme se na adap-taci bez učitele. Naše testy ukáží vhodné ...
  • Adaptivní klient pro sociální síť Twitter 

    Guňka, Jiří
    Účelem této práce je vytvořit uživatelsky přívětivého klienta pro službu Twitter, využívajícího metod strojového učení k doporučování zajímavých příspěvků uživateli na základě jeho dosavadního chování. Klient nabízí klasické ...
  • Adaptivní metody řešení eliptických parciálních diferenciálních rovnic 

    Humená, Patrícia
    Cílem tohoto semestrálního projektu je seznámení se s numerickým řešením parciálních diferenciálních rovnic. Toto řešení se bude provádět pomocí zjemňování mřížky na základe aposteriorního odhadu chyby řešení.